دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

با پف و حلقه های تیره خداحافظی کنید!

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۹ ب.ظ

اگر تا دیروقت بیدار مانده اید (به این فکر کنید: مهمانی های مجردی، پروازهای طولانی، یا سفرهای تعطیلات)، به احتمال زیاد اثرات آن روی ناحیه فوق العاده ظریف اطراف چشمان شما ظاهر می شود.

 

به گفته متخصصان، پوست اطراف چشم نازک ترین پوست در کل بدن شما است و از آنجایی که حاوی غدد چربی کمتری است، بیشتر در معرض سیاهی، پف و خطوط ریز است.

 

متأسفانه، با توجه به اینکه اکثر ما غرق در کار هستیم، بازدید از آبگرم یا ۸ ساعت خوابیدن خارج از معادله است، و اجازه دهید با آن روبرو شویم، تنها چیزهای زیادی وجود دارد که یک کانسیلر می تواند پنهان کند.

 

راه حل؟ ماسک های ورقه ای زیر چشم که نوید خلاص شدن از شر سیاهی دور چشم و درمان پف را می دهد.

 

مطمئناً، آنها برای سلفی های قابل اینستاگرام مناسب هستند، اما آیا ماسک دور چشم واقعاً کار می کنند؟ آیا آنها جام مقدس زیر چشمان کسل کننده و بدون الهام هستند که به طور گسترده باور می شود؟ بیایید دریابیم.

 

ماسک های ورقه ای زیر چشم چیست؟

ماسک های زیر چشم معمولاً لکه های هلالی شکل هستند. آنها اخیراً در فضای مراقبت از پوست به دلیل راحتی مطلقشان محبوب شده اند (خداحافظ چای کیسه ای و ضد آفتاب، lol!).

 

برخلاف کرم‌های دور چشم که اغلب به‌شدت روی پوست شما قرار می‌گیرند، ماسک‌های دور چشم حاوی سرم سبک‌وزن اما قدرتمندی هستند که حاوی مواد ترمیم‌کننده‌ای مانند اسید هیالورونیک، syn-tacks و غیره هستند.

 

آنها همچنین به عنوان تسکین دهنده پوست با یک اثر خنک کننده غنی که به راحتی برای یک خواب خوب شبانه از بین می رود، دو برابر می شوند.

 

بهتر از همه؟ این ماسک‌های ورقه‌ای، تکه‌های راحت و چسبناکی هستند که در 20 دقیقه جادویی کار می‌کنند و تنها در یک کاربرد نتیجه می‌دهند. اگرچه ممکن است برخی از ماسک‌های ورقه‌ای خیلی زیاد به نظر برسند، اما وقتی هر بسته را محاسبه می‌کنید، به هر حال آنقدر گران نیست.

 

نحوه انتخاب (و استفاده) بهترین ماسک های زیر چشم برای پوست شما

1. مراقب تحریک باشید

از آنجایی که چشم ها فوق العاده حساس هستند، استفاده از ماسک ورقه ای با مواد ضد پیری قوی، مانند رتینول یا نیاسینامید، می تواند منجر به تحریک بیش از حد شود. البته، آنها مفید هستند، اما عاقلانه است که با احتیاط پیش بروید.

 

ما به طور معمول مواد خشک و خوب مانند پپتید، گلاب یا اسید هیالورونیک را توصیه می کنیم. اگر مستعد آسیب نور خورشید هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که از یک روشن کننده مانند ویتامین E استفاده کنید، یعنی اگر پوست شما می تواند آن را تحمل کند.

 

2. در یخچال بگذارید!

بیشتر ماسک‌های زیر چشم خنک‌کننده هستند زیرا به خلاص شدن از شر حلقه‌های سیاه و درمان پف‌کردگی کمک می‌کنند. گذاشتن آن ها در یخچال قبل از استفاده یک شبه می تواند تاثیر آن را افزایش دهد. حتی بهتر از آن، آنها را با یک فنجان لاته خوب جفت کنید، در واقع می خواهید صبح از خواب بیدار شوید.

 

3. کمی به آن زمان بدهید

زمان استفاده شما به مواد تشکیل دهنده ماسک ورقه ای بستگی دارد. اگر ماسک حاوی یک ماده فعال قوی مانند کافئین است، به واکنش زیر چشم خود توجه زیادی داشته باشید (سوزش یا سوزش یک پرچم قرمز است) و دستورالعمل های بسته بندی را در مورد دومی دنبال کنید.

 

اگر از ماسک چشمی پر از مرطوب کننده استفاده می کنید، به پوست خود فرصت دهید تا با تمام خوبی ها بنوشد. برای یک رویداد خاص آماده می شوید؟ آنها را هنگام بیدار شدن از خواب بپوشید، در هنگام صبحانه آنها را بپوشید و درست قبل از خروج از خانه آنها را بردارید.

 

فواید آن چیست؟

پف کردگی و حلقه های سیاه تنها برخی از ویژگی هایی است که چشمان ما زمانی که احساس می کنند کمی از عشق نشان می دهند، و در حالی که ماسک های ورقه ای عصای جادویی نیستند، قطعا به کاهش ویژگی های ناخواسته کمک می کنند.

 

برخی از محصولات، مانند ماسک تعمیر اضطراری با چمدان گمشده BioRepublic، جرأت می کنند یک گام فراتر بروند. این ماسک ورقه‌ای نه تنها همانطور که از نامش پیداست ترمیم می‌کند، بلکه مملو از پپتید تقویت‌کننده جوانی است تا ظاهر پوست افتاده و پف‌کرده را کاهش دهد. یک دوز اسید هیالورونیک، اسکوالن و گلاب، فواید آبرسانی سه‌گانه‌ای را به آن اضافه می‌کند و باعث می‌شود زیر چشم‌های شما در کمترین زمان جوان‌تر به نظر برسند.

 

مطمئناً، کرم‌های دور چشم می‌توانند سیاهی دور چشم و پف‌کردگی را به صورت روزانه از بین ببرند. اما یک ماسک ورقه‌ای باعث تسکین و آبرسانی فوری زیر چشم‌های شما می‌شود. با این حال بهتر است، این یک اثر ضد التهابی و خنک کننده بر روی پوست اطراف همتایان شما خواهد داشت، به گونه ای که هیچ کرم دور چشمی نمی تواند.

 

نحوه استفاده از ماسک های زیر چشم برای درمان پوست

بسته به شرکت، ماسک های مختلف زیر چشم دارای مشخصات متفاوتی در مورد نحوه پوشیدن آنها هستند. با این وجود، این مراحل ساده ای است که هنگام استفاده از ماسک چشم باید دنبال کنید:

 

صورتت را پاک کن

پاکسازی صورت خود از آلودگی ها قبل از استفاده از ماسک چشم، پوست را تمیز و آماده برای نوشیدن با تمام خوبی های موجود در ماسک نگه می دارد.

 

ماسک زیر چشم را طبق دستور برند بپوشید

به طور معمول، بیشتر ماسک های چشم به مدت 15 تا 20 دقیقه استفاده می شوند. با این حال، آنها را می توان تا زمانی که توسط برند توصیه شده است پوشید.

 

ماسک را بردارید

مراقب باشید، فقط آن را از بین ندهید. برای بهترین نتیجه زیر آن چشم های زیبا، ماسک ورقه ای را ۲ تا ۳ بار در هفته بمالید.

 

همچنین ممکن است برخی از ماسک‌های زیر چشم را پیدا کنید که برای استفاده در طول شب طراحی شده‌اند. اینها معمولاً پیشگیرانه هستند. در مجموع، مراحل ساده بالا به همتایان شما تازه به نظر می رسد و در کمترین زمان احیا شد.

منبع: https://aragira.shop/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی