دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

10 نکته د مورد ماسک های صورت !

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۲ ب.ظ

استفاده از ماسک صورت به عنوان بخشی از روال منظم مراقبت از پوست شما می تواند برای پوست شما مفید باشد یعنی اگر آن را به درستی انجام دهید. ماسک‌های صورت می‌توانند به رفع نگرانی‌های خاص مراقبت از پوست مانند تیرگی یا چربی اضافی کمک کنند، بعلاوه، می‌توانند یک تجربه مراقبت از خود عالی ایجاد کنند.

اما چند اشتباه متداول وجود دارد که ممکن است مرتکب آن شوید که می تواند در استفاده شما از حداکثر استفاده از ماسک صورتتان اختلال ایجاد کند. در اینجا، اشتباهات ماسک صورت را به اشتراک می گذاریم که باید از آنها اجتناب کنید و به جای آن چه کاری باید انجام دهید تا پوست شفاف و درخشانی را که می خواهید به دست آورید.

 

1. شما ماسک خود را برای نوع پوست خود سفارشی نمی کنید

شما احتمالاً پاک‌کننده و مرطوب‌کننده صورت خود را بر اساس نوع پوست و نگرانی‌های منحصربه‌فرد خود انتخاب می‌کنید و این همان روشی است که باید برای انتخاب ماسک صورت نیز اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، ماسک آبرسان یک گزینه عالی است، در حالی که اگر پوست چرب دارید، ممکن است بخواهید یک ماسک صورت مات کننده مانند ماسک لورآل پاریس Pure-Clay Detox & Brighten Face Mask درست کنید. -به.

 

 

این ماسک صورت با زغال چوب دم کرده است تا به از بین بردن ناخالصی ها، کثیفی ها، چربی و آلودگی ها، کاهش ظاهر پوست کدر و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کند. بنابراین، هیچ ماسک صورت را فقط به این دلیل انتخاب نکنید که شنیده اید مردم در مورد آن صحبت می کنند - برای بهترین نتیجه، یکی را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد.

 

 

2. ماسک صورت خود را روی پوست های شسته نشده می زنید

به طور کلی، شما می خواهید از ماسک دور چشم و صورت برای پوست تمیز و خشک استفاده کنید، بنابراین ابتدا پوست خود را تمیز کرده و خشک کنید. در غیر این صورت ممکن است یک ماسک صورت را روی خاک و باکتری قرار دهید. بنابراین اگر می‌خواهید بعد از ماسک صورت خود را بشویید یا خیر، پاسخ این است که باید قبل از آن صورت خود را بشویید.

 

 

از یک گزینه پاک کننده ملایم و بدون شستشو مانند آب میسلار استفاده کنید تا به از بین بردن کثیفی، چربی و آثار آرایش کمک کند. پاک کننده کامل میسلار واتر لورآل پاریس ضد آب همه انواع پوست یک گزینه عالی است زیرا به شدت پاک می شود و در عین حال برای پوست شما ملایم می ماند.

 

 

3. ماسک خود را با دست های آلوده می زنید

مهم است که قبل از استفاده از ماسک صورت شما تمیز باشد، اما داشتن دست های تمیز نیز ضروری است. شما نمی خواهید روغن یا باکتری را از دستان خود به صورت خود منتقل کنید. بنابراین، ماسک صورت را با انگشتان خود صاف نکنید، مگر اینکه ابتدا دستان خود را به طور کامل تمیز کنید. برای یک روش بهداشتی و بدون آشفتگی برای استفاده از ماسک صورت، از یک برس فونداسیون صاف یا یک برس پاک کننده صورت استفاده کنید - که برخی معتقدند بهترین راه برای استفاده از ماسک صورت است.

 

 

4. شما بیش از حد از محصول استفاده می کنید

مانند بسیاری دیگر از محصولات مراقبت از پوست، زمانی که صحبت از ماسک صورت می شود، کمتر اغلب بیشتر است. یک لایه فوق‌العاده ضخیم منجر به یک جلسه ماسک مؤثرتر نمی‌شود. به طور معمول، فقط باید یک لایه یکنواخت را روی پوست تمیز و خشک خود بمالید. بهترین شرط شما این است که دستورالعمل های روی بسته ماسک خاصی را که استفاده می کنید دنبال کنید.

 

5. ماسک های ورقه ای را سفارشی نمی کنید

اغلب، ماسک های ورقه ای به طور کامل روی صورت شما منحنی نمی شوند. به جای مکیدن آن و استفاده از ماسک صورت، می توانید آن را مناسب تر کنید تا از حباب ها یا نواحی بدون پوشش روی پوست خود جلوگیری کنید. یک جفت قیچی بردارید و مقدار اضافی آن را بردارید، سپس آن را ببندید و اجازه دهید جادوی خود را انجام دهد.

 

 

6. شما فقط وقتی بیدار هستید نقاب می زنید

به راحتی می توان تصور کرد که برای استفاده از ماسک باید بیدار باشید، اما کاملاً اینطور نیست. در حالی که هنگام استفاده از ماسک خاک رس نباید چرت بزنید، ماسک های دیگری نیز وجود دارند که قرار است در طول شب استفاده شوند.

 

7. ماسک خود را برای مدت طولانی باقی می گذارید

از طرف دیگر، اگر قرار نیست ماسک یک شبه استفاده شود، به آن توجه داشته باشید. می‌توان به راحتی اجازه داد افکارتان در یک لحظه مراقبت از خود منحرف شوند - و قبل از اینکه متوجه شوید، مدت زیادی از استفاده از ماسک صورتتان گذشته است.

 

متأسفانه، گذاشتن ماسک برای مدت طولانی تضمین نمی کند که بهتر عمل کند. در واقع، اگر ماسک حاوی مواد بسیار فعال مانند آلفا هیدروکسی اسید باشد، ماندن بیش از حد آن حتی می تواند باعث تحریک شود. همیشه دستورالعمل های زمان روی بسته بندی را دنبال کنید - و اگر فکر می کنید ممکن است فراموش کنید، یک تایمر تنظیم کنید.

 

 

8. بعد از ماسک کردن، مرطوب نمی کنید

ما قول می دهیم که قضاوت نمی کنیم - به نوعی. مرطوب کننده گام مهمی در هر روتین مراقبت از پوست است، بنابراین ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم که چگونه نمی توانید آن را نادیده بگیرید. پس از ماسک زدن، باید از مرطوب کننده استفاده کنید، در غیر این صورت ماسک زدن ممکن است منجر به خشکی اسکی شود .

 

به یاد داشته باشید که ماسک ها معمولاً تقویت بیشتری به پوست شما می دهند، آنها همیشه جایگزین سایر مراحل روتین شما نمی شوند.

 

9. شما به طور منظم از ماسک استفاده نمی کنید

لازم نیست ماسک صورت را برای موقعیت های خاص رزرو کنید. بسته به اینکه از کدام یک استفاده می‌کنید، ممکن است پوست شما بیش از هر چند وقت یکبار از آن استفاده کند. در واقع، حتی ممکن است بخواهید از یک تا سه بار در هفته استفاده کنید. دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی را بررسی کنید تا ببینید چند بار باید از آن استفاده کنید - از محصولی به محصول دیگر متفاوت است.

 

 

10. شما چند ماسکینگ را امتحان نکرده اید

اگر خود را به استفاده از یک ماسک در یک زمان محدود می کنید، ممکن است اشتباه بپوشانید. چند ماسک کردن - استفاده همزمان از ماسک های مختلف صورت در نواحی مختلف صورت - به شما این امکان را می دهد تا نیازهای ظریف مراقبت از پوست را در سراسر پوست خود برطرف کنید.

 

 

در نظر بگیرید که چه مشکلات پوستی دارید، سپس ماسک های صورت خود را بر اساس آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک ماسک خاک رس را روی ناحیه T چرب خود و یک ماسک آبرسان را برای مناطق خشکی که ممکن است داشته باشید، بمالید. به این ترتیب شما نتایج سفارشی تری را از جلسه نوازش پوست خود دریافت می کنید.

منبع: https://aragira.shop/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی