دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانستنی هایی در مورد ماسک دورچشم!

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۹ ب.ظ

اگر احساس می‌کنید که بازی مراقبت از پوست شما درست به این دلیل است که مطمئن می‌شوید هر روز از ضد آفتاب استفاده می‌کنید، هفته‌ای سه بار لایه‌برداری می‌کنید و هرگز مرطوب نمی‌کنید، یک ناحیه کلیدی را از دست داده‌اید، یعنی چشم‌ها. تنها با تکیه بر استفاده از یخ در اطراف سوکت یا برش های خیار سرد و چای سبز کیسه ای، چشم های خسته شما را به مدت نیم روز پف می کند، اما با فرا رسیدن عصر، به زندگی خانم کیسه ای (زیر چشم) باز خواهید گشت. . مراقبت از چشم شما به اندازه هر ناحیه دیگری از پوست شما مهم است، اگر نه بیشتر، و در حالی که کرم دور چشم شبانه ایده خوبی است، یک تا دو بار در هفته، باید کمی بیشتر به این لکه بدهید. را وارد کنید: ماسک های چشم. این ماسک‌های صورت مخصوص ناحیه چشم می‌توانند یک وان کوچک از کرم یا ژل یا ورقه‌ای سیلیکونی باشند که متناسب با زیر چشم ساخته شده باشد که مورد دوم گزینه محبوب‌تری است. اما آیا آنها واقعاً کار می کنند؟ آیا آنها کمک خواهند کرد که حلقه های سیاه شما را برای همیشه از بین ببرید؟ دکتر هارشنا بیجلانی متخصص پوست مشهور می گوید که اینطور است.

 

ماسک های چشم چیست؟

ماسک‌ دور چشم برش‌های ویژه‌ای هستند که حاوی تمام موادی هستند که در ماسک‌های صورت خود می‌بینید، همراه با تغذیه و آبرسانی اضافی برای پوست نازک‌تر زیر چشم‌ها. آنها برای رساندن مواد مراقبت از پوست به این ناحیه ظریف با کارایی بالاتر نسبت به کرم ها طراحی شده اند که دلیل آن سرعت تبخیر کمتر سرم / کرم / اسانس غلیظ به دلیل مواد ماسک چشم در بالا است. محبوب‌ترین انواع ماسک‌های چشم در حال حاضر ماسک‌های ورقه‌ای و ماسک‌های هیدروژل هستند که هر دو در غلظت‌های سرمی منحصربه‌فرد آغشته می‌شوند و در حین استفاده توسط زیر چشم شما خیس می‌شوند. با این حال، ماسک های هیدروژل می توانند رطوبت بیشتری نسبت به ماسک های پنبه ای در خود نگه دارند و در رساندن عوامل روشن کننده و ضد پیری ضروری به پوست قوی تر هستند.

 

ماسک های چشم چقدر به طور موثر نگرانی های مراقبت از پوست زیر چشم را برطرف می کنند؟

ماسک های دور چشم راهی عالی برای رساندن مواد لازم به زیر چشم شما هستند. ماسک های چشم جدید موجود در بازار سریع، موثر بوده و نتایج فوری عالی به ارمغان می آورند. آنها معمولاً به شما من را سریع می دهند، اما برای نتایج طولانی مدت باید آنها را با درمان های مراقبت از پوست برای روشن کننده یا ضد پیری همراهی کنید تا نتایج طولانی مدت را مشاهده کنید.

 

آیا ماسک های دور چشم می توانند به کاهش فوری سیاهی و چین و چروک کمک کنند؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که اگر یک ماسک چشم با کیفیت خوب را انتخاب کنید و برای یک یا دو هفته از آن استفاده کنید، تفاوت چشمگیری در حلقه های سیاه و کیسه های چشم خود خواهید دید. در حالی که ماسک های چشم برای مراقبت خانگی خوب هستند، نمی توانند جایگزین درمان های داخل کلینیک شوند و برای مشاهده تفاوت چشمگیر، باید به پزشک پوست خود مراجعه کنید و یک درمان خوب برای نگرانی خود انجام دهید و سپس آن را با ماسک های چشم یا سرم های مخصوص تکمیل کنید. نگهداری نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که چون از ماسک چشم جدید استفاده می‌کنید، به این معنی نیست که محصولات مراقبت خانگی یا روتین مراقبت از پوست را که دارید و به خوبی برای شما کار می‌کند جایگزین کنید.

 

در ماسک های چشم باید به چه موادی توجه کرد؟

شما باید بر اساس نوع پوست و نگرانی خود به دنبال هر نوع ترکیب مراقبت از پوست باشید. اگر نگرانی شما سیاهی دور چشم است، به دنبال مواد روشن کننده مانند نیاسینامید، ایدبنون، گلیکولیک، ویتامین C، عصاره مروارید سیاه و غیره باشید. برای ضد پیری، خطوط ریز و پف چشم به دنبال ویتامین C، ایدبنون، گرد طلا، رتینول و غیره باشید. برای چشمانی خسته، به دنبال ترکیبات آبرسان خوب مانند اسید هیالورونیک، آلوئه، چای سبز، کلاژن و غیره باشید.

درمان های درون بالینی که می توان برای مشکلات زیر چشم استفاده کرد چیست؟

در حالی که ماسک های چشم یک گزینه عالی برای مراقبت از خانه هستند، من انتظار ندارم که آنها نتایج معجزه آسایی به شما بدهند. برای مشاهده یک تفاوت چشمگیر، باید از درمان های درون بالینی مانند روشن کردن لیزر، مزوتراپی و غیره برای سیاهی دور چشم و فن آوری های سفت کردن پوست مانند اولتراسوند یا پلاسما برای سفت کردن پوست و کاهش کیسه های چشم استفاده کنید تا نتایج طولانی مدت ایده آل را ببینید. یکی از پیشرفته‌ترین گزینه‌هایی که در حال حاضر برای سیاهی دور چشم داریم، PicoSure® مورد تایید FDA ایالات متحده است، این لیزر شگفت‌انگیز در 1 تریلیونم ثانیه کار می‌کند تا نتایج بی‌نظیری در شفافیت و جوان‌سازی پوست، به‌ویژه برای حلقه‌های تیره و خطوط اولیه اولیه ایجاد کند. دور چشم هنگامی که این درمان‌های داخل کلینیک را با ماسک‌های چشم حاوی مواد خوب برای حفظ نتایج تکمیل می‌کنید، آن وقت است که نتایج بلندمدت عالی خواهید دید.

 

منبع: https://aragira.shop/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی