دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فواید ماسک چشم ژل سرد-نکاتی که باید بدانید!

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۶ ب.ظ

فواید ماسک چشم ژل سرد

راه درازی در پیش است تا روزهای جلسات زوم و ساعات طولانی نشستن جلوی کامپیوتر از ما گذشته باشد. به لطف COVID-19، ساعت ها خیره شدن به صفحه نمایش ما مشکلات خاص خود را ایجاد می کند. بسیاری از ما با چشمانی خسته از خواب بیدار می شویم و با خستگی چشم و سردرد دست و پنجه نرم می کنیم. یک راه حل ساده و بدون دارو که ممکن است برای تسکین چشمان خود در نظر نگرفته باشید، استفاده از ماسک دور چشم ژل است.

 

برای روزهایی که به کمک بیشتر در روال خودمراقبتی خود نیاز دارید، یک ماسک چشم ژل درمانی به شما کمک می کند تا آرام و آرام شوید. ماسک های ژله ای که هم برای تسکین سردرد و هم برای کاهش پف و احتقان سینوسی استفاده می شود، برای صبح های بهتر و روزهای روشن تر عالی هستند.

 

ماسک چشم ژل خنک چیست؟

در حالی که ماسک‌های خواب سال‌هاست که وجود دارند و معمولاً برای جلوگیری از نور برای خواب ماندگار استفاده می‌شوند، اکثر آنها فقط توانایی مسدود کردن نور و کمک به خواب را دارند. با این حال، برای میگرن و سایر بیماری ها به شما کمک نمی کند.

 

این ماسک ها با داشتن یک ژل تسکین دهنده که پف و سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد، یک لایه حمایتی اضافی اضافه می کند. ماسک چشم خنک کننده برای پوست حساس اطراف چشم مفید است.

 

از میگرن رنج می برید؟

یک دستمال شستشوی سرد روی سر و چشم کمک می کند، اما اغلب پارچه از سر می لغزد و بالش را خیس می کند. برخی از ماسک‌ها، مانند ماسک‌های Rapid Aid، بند قابل تنظیمی را ارائه می‌دهند که از افتادن آن بر روی صورت شما جلوگیری می‌کند. ماسک ژل خیلی بیشتر از یک دستمال شستشو سرد می ماند.

 

چرت بزنید و سرحال از خواب بیدار شوید

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که در طول روز از یک کتنپ کوتاه لذت می برید؟ یک ماسک چشم ژل خنک کننده قابل استفاده مجدد به مدت 20 دقیقه می تواند همان فواید یک چرت طولانی تر را به شما بدهد و بهره وری شما را افزایش دهد و به شما کمک کند سرحال از خواب بیدار شوید.

 

فواید ماسک خنک

خنک کردن ماسک چشم یخ ژله ای برای چشم به همین سادگی است که آن را قبل از استفاده از آن به مدت 20 تا 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. بسته یخ ژل خنک به گونه ای طراحی شده است که 20 دقیقه خنکی آرام بخش را برای شما به ارمغان می آورد. ماسک‌ها با قرار گرفتن روی چشم‌ها، گونه‌ها، شقیقه‌ها و پیشانی می‌توانند بسیاری از بیماری‌ها را تسکین دهند. با کشیدن ماسک سردرد خود را تسکین دهید. این خنکی حتی می‌تواند برای مبتلایان به میگرن راحت باشد.

 

درمان سرماخوردگی نیز به دلایل زیبایی یک درمان است. اگر به دلیل احتباس مایعات، کمبود خواب، آلرژی یا دلایل دیگر از کیسه های زیر چشم خود رنج می برید، کیسه های یخ ژل برای چشم ها که به راحتی روی آن ناحیه قرار می گیرند یک راه حل طبیعی است. ژل خنک همچنین می تواند ظاهر سیاهی دور چشم را کاهش دهد. این کار را با منقبض کردن رگ های خونی در پوست اطراف چشم انجام می دهد و التهاب را کاهش می دهد.

 

فواید ماسک گرم

شما همچنین می توانید ماسک ژل خود را گرم کنید، اما مطمئن شوید که دستورالعمل های همراه آن را دنبال می کنید. ماسک‌های ژل گرم می‌توانند رطوبت را به آن ناحیه بیاورند، ماهیچه‌ها را شل کرده و آب را وارد سلول‌های اطراف چشم کنند. این می تواند برای افرادی که دچار خارش، درد و خشکی چشم هستند مفید باشد. معمولاً از ماسک های گرم نیز برای رفع گرفتگی سینوسی استفاده می شود.

 

مورد ماسک ژل سرد امروز

رویدادهای اخیر سطح استرس همه را افزایش داده است و بر التهاب و سردردهای تنشی افزوده است. کار از راه دور و افزایش ویدئو کنفرانس باعث شده است که ساعت‌ها کار روزانه خود را در مقابل نمایشگرها بگذرانیم.

 

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، مردم در سراسر جهان می توانند از آرامش استفاده کنند. اگر می خواهید مقداری تسکین گرم یا خنک را به برنامه روزانه خود اضافه کنید، یک ماسک ژلی دور چشم از رپید اید تهیه کنید.

 

منبع: https://aragira.shop/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی