دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

ورزش های مورد علاقه بانوان!

پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

سلام به شما عزیزان جان امیدواریم که در حال سپری کردن بهترین لحظات عمر خود باشید، بسیار خوشحالیم که با یک مقاله ی دیگر می توانیم با شما همراه باشیم.

بیاید امروز در مورد ورزش های مورد علاقه بانوان صحبت کنیم و چند تن از این ورزش ها را نام ببریم، ورزش هایی که با روحیه و فیزیک خانم ها نیز سازگاری بیشتری دارد و مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفته است.

برای اغلب خانم‌ ها این سوال پیش می‌آید که چه ورزشی بیشتر مناسب آن‌ ها است و یا این‌ که چه ورزشی بیشتر می‌تواند به آن‌ها کمک کند . باید همین جا بگوییم که نوع استایل و فیزیک و البته علاقه برای هر شخصی متفاوت بوده و ما هر ورزشی قابل احترام است ولی ما قصد داریم ورزش هایی که بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار گرفته را معرفی کنیم.

اولین ورزشی که مورد توجه خانم‌ ها قرار گرفته‌ است و بیشتر مناسب احوالات آن‌ها است یوگا می‌باشد ، این ورزش به‌ شدت مورد استقبال برای خانم‌ ها واقع شده‌ است و جزو ورزش‌ هایی است که از لحاظ بدنی و روحی به انسان کمک شایان می‌کند ، شما در این ورزش با انجام حرکات کششی به کاهش استرس خود کمک می‌کنید و هم چنین با همین حرکات عضلات بدن خود را نیز تقویت می‌کنید ، معمولاً در ایران این ورزش به‌صورت گروهی انجام می‌گیرد که یک شادی نیز با خود به همراه دارد و شاید همین علت است که باعث استقبال خانم‌ها شده است . درپایان نکته اول باید بگوییم که این ورزش فشار شدیدی بر روی بدن انسان وارد نمی‌کند اما به‌شدت مفید ، عضله‌ساز و از لحاظ روحی پرکاربرد است .

و اما ورزش پیلاتس

همان‌ طور که گفتیم اکثر خانم‌ها به‌ دنبال داشتن زیبایی اندام هستند و ورزش پیلاتس برای داشتن بدنی زیبا ، بهترین گزینه برای خانم‌ها محسوب می‌شود چرا که این ورزش می‌تواند عضلات را تحت تاثیر قرار دهد ، اما جالب است بدانید که باعث حجیم شدن عضلات نمی‌شود در واقع این ورزش تمام تمرکزش روی بالا رفتن انعطاف و قدرت می‌باشد ، این ورزش باعث انعطاف‌پذیری بدن می‌شود ، عضلات شکم را تقویت می‌کند و باعث تعادل بین فکر و جسم می‌شود همچنین باعث صاف شدن شکم و باریک شدن کمر می‌شود این ورزش به کاهش استرس کمک فراوان می‌کند و بسیاری از فواید دیگر. جالب است بدانید پیلاتس نام مخترع این ورزش است که به یاد او این نام را بر روی این ورزش گذاشته‌اند .

طناب‌ زنی را فراموش نکنیم

یکی از محبوب‌ ترین ورزش‌ها که از کودکی تا به امروز همراه خانم‌ ها بوده‌است ، چرا که باعث می‌شود تا شما تعادل بسیار خوبی پیدا کنید و وزنتان کنترل شود و همین امر باعث داشتن بدنی زیبا می‌شود چراکه تمام عضلات در طناب‌ زنی درگیر خواهند شد و از همه مهم‌تر این ورزش باعث می‌شود تا زانو درد به سراغ شما نیاید . معمولاً با بالا رفتن سن خانم‌ها که زایمان نیز داشته‌اند زانو دردهای شدیدی می‌گیرند که این ورزش مانع از این اتفاق می‌شود .

مورد آخر شنا که محبوب خانم‌ها است

از قدیم‌الایام تا به امروز ، شنا جزو ورزش‌های محبوب چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان بوده‌است . اگر به بدن شناگران دقت کنید می‌بینید که تناسب اندام فوق‌العاده زیبایی دارند و همین امر باعث می‌شود تا این ورزش جزو ورزش‌های محبوب برای خانم‌ها باشد چراکه شادی بسیار زیادی در آب وجود دارد که انرژی مثبت آن‌ها را بالا برده و از طرفی بدن آن‌ها را نیز به تناسب اندام زیبا می‌رساند .

فرضیه‌ های دیگری نیز وجود دارد که ما می‌توانیم آن‌ها را به شما معرفی کنیم اما این موارد را در همین‌جا به پایان می‌رسانیم ولی توصیه ما به شما این است که در هر سنی که هستید با خرید یک ست اسپورت زنانه و ثبت‌ نام در هر ورزشی که دوست دارید کار را آغاز کنید و اجازه دهید بدنتان سلامتی خود را دوچندان کرده و حال خوب و انرژی مثبت به سراغتان بیاید.مطمئن باشید که به مرور زمان حال خوب در شما شکل می گیرد و حتی شما این انرژی مثبت را به اطرافیان نیز منتقل خواهید کرد.

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

 https://fitbodysport.ir/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۲
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی