دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چرا باید از کابین دوش استفاده کنیم؟

جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ

بعضی از مسائل در رابطه با حمام ها در آپارتمان ها باعث آزار و اذیت یکسری از افراد میشود.

برخی از افراد، حمام و دستشویی‌هایی دارند که ورودی آنها مشترک هستند و در یک محیط قرار دارند.منتظر ماندن افرادی که در این محیط ها زندگی میکنند وقتی که یک نفر درحمام است برای آنها سخت و طاقت فرسا است .

اما یکسری باکس و یا کابین هایی هستند که به مردم در این امر کمک میکنند.به این لوازم باکس یا کابین گفته می‌شود ولی یه سری افراد دور دوشی هم به آن می‌گویند.

کابین یا باکس به این منظور طراحی شده است تا اگر فردی میخواهد به دستشویی برود از راحتی زیادی برخوردار باشد، زیرا باکس ها دارای شیشه های ماتی هستند و فردی که در حمام است دیده نمیشود. از این طریق می‌توان بین حمام و دستشویی را فاصله انداخت.

یکسری افراد حمام های بزرگی دارند و به دلیل اینکه تمام حمام خیس نشود ، باکس یا کابین در حمام خود نصب می‌کنند.

در مناطقی که جزو مناطق سردسیر هستند،حمام کردن به‌سختی انجام می‌شود ، زیرا در مناطق سردسیر به علت سرد بودن هوا ، داخل حمام به راحتی گرم نمی‌شود و همین امر باعث ایجاد امراض بدی در بدن افراد می‌شود .اما این باکس‌ها و یا کابین‌ها باعث می‌شود تا یک محدوده ی کوچک و بسیار گرمی را در حمام خود داشته باشند .یکسری مشکلات ممکن است که برای همه ی افراد پیش بیاید ، مانند : شوره زدن کاشی‌ها ، پوسیده شدن وسایل چوبی ،زرد شدن رنگ گچ‌ها و ...... اما این‌ها مسائل کاملا طبیعی است و ممکن است تمامی این مشکلات برای همه پیش بیاید که کابین ها و یا باکس ها به این گونه مسائل هم کمک می‌کند زیرا بخاری که در آن محیط جمع می‌شود خارج از کابین نرفته و محیط کاملا گرم میشود.

جالب است بدانید که جنس‌های دور کابین دوش ها و یاباکس ها باهم تفاوت های بسیار زیادی دارند و با هم کاملا فرق دارند.اینکه شما چه نوع کابین و یا باکسی را انتخاب کنید کاملا بستگی به سلیقه شما دارد.معمولا در خانه‌های بزرگ طراحی کابین‌ها بسیار لاکچری و زیبا نشان میدهند و بسیار شیک هستند.

ما انسان‌ های امروزی می‌دانیم که باارزش‌تر از طلا وقت شما است و کابین‌ها باعث زودتر دوش گرفتن ما انسان‌ها و تسریع در وقت استحمام ما می‌شوند .

پیشنهاد ما به شما این است که از کابین‌های شیشه‌ای استفاده کنید زیرا به علت طراحی که دارد، هم احساس آرامش به شما دست میدهد و همچنین در حین استحمام از حس های بد تهی میشوید و همینطور حمام شما خیلی شیک تر دیده می‌شود.

در همه‌جای دنیا از کابین‌های شیشه‌ای استفاده می‌کنند به دلیل این‌که دارای طراحی بسیار شیک هستند و همین‌طور بسیار برای شما پیش آمده که این کابین ها را درهتل‌های معروف دیده باشید.

هم وان و هم کابین‌های شیشه‌ای برای افرادی که به هتل می‌آیند بسیار مهم هستند زیرا کابین‌های شیشه‌ای به انسان آرامش می‌دهد چون دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند.

به دلیل این‌که کابین‌ها اجازه نمی‌دهند که بخار از کابین‌ها بیرون برود بسیار بهداشتی بوده و به همین دلیل باکتری‌ها و قارچ‌ها ، اجازه و وقنت رشد و نمو پیدا نمیکنند که همین دلیل موجب بهداشتی بودن کابین ها شده است.

یکی دیگر از بهترین فواید کابین‌ها این است که اجازه خارج شدن آب را نیز نمی‌دهد ، به‌همین دلیل هنگامی که از حمام خارج می شوید ، نه بخار و نه آبی بر روی سرامیک‌ها وجود دارد ، به‌همین دلیل باعث لیز خوردن فرد در حمام نمی‌شود .اگر می‌خواهید از کابین‌ها مراقبت بکنید فقط کا فی است تا چند روز یک‌بار شیشه‌های کابین‌ها را تمیز کرده و پیشنهاد می‌کنیم که از شیشه های رفلکس با ضخامت های درست استفاده بکنید.

همان‌طور که گفته بودیم برندهای کابین‌های دور دوشی با هم فرق داشته و دارای تفاوت های زیادی هستند. در بازار برندهای مختلفی وجود دارد .

کابین‌ها انواع مختلفی دارند( کابین‌های باز و کابین‌های بسته ).از اسمشان معلوم و کاملا مشخص است که کابین های باز، سر باز هستند و کابین‌های بسته ،سر بسته هستند.

به این نکته توجه کنید که در هنگام نصب کابین ، به راه فاضلاب باید دقت کرد که مانعی بر سر راه آن نباشد.

کابین های تنها به شکل مکعب‌ مستطیل وجود ندارند و مدل‌های مختلفی را میتوان نسبت به سفارش و اندازه محیط تولید کرد.همچنین در بین کابین ها ، کابین‌های شیشه‌ای سال‌های زیادی عمر می‌کند .

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۱۰
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی