دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سنگ پا و فواید آن!

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی وبلاگ دلنوشته ها امروز قصد داریم تا مطالب مفیدی را در خصوص سنگ پا در اختیار  شما عزیزان قرار دهیم پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

سنگ پا:

یکی از وسایلی که ما ایرانیان در حمام از آن استفاده میکنیم سنگ پا است که باعث سفید شدت کف پا میشود و سبب این امر می شود  که کف پا ما پوست پوست  و یا ترک ترک نشود و یکی دیگر از دلایل استفاده از سنگ پا درمان میخچه و پینه هم می باشد ،رفع تیرگی زیربقل ،از بین بردن خشکی پوست و... از فواید سنگ پا است.

 همانطور که میدانید پا قلب دوم انسان است هرچه بیشتر ما به پای خود برسیم باعث زیبایی بیشتر و از آن مهم تر سلامت پای خود می شویم.

چگونگی تشکیل سنگ پا:

این سنگ ها نوعی سنگ آذرین هستند، در مکان هایی که آتش فشان نیمه فعال یا فعال دارد یافت میشوند که با سرد شدن یک سری سنگ های آذرین  به وجود می آیند.

در زمان قدیم  بیشتر از سنگ پا استفاده میکردند و در هر خانه ای یک عدد از این محصول پیدا می شد ،با گذشت زمان و پیشرفت کردن در امر ساختن  وسیله و یا شامپوها برای پاکسازی خود کمتر از ین سنگ ها استفاده میشود.

مگر آن که خانواده ای فرزند خود را به استفاده از این سنگ ها عادت داده باشد و این عادت به فرزندان خود رسیده باشد و این چرخه دومینو وار ادامه پیدا کند.

البته با پیشرفت تکنولوژی یک سری دستگاه ها آمده که همان کار سنگ پا را میکند به صورت برقی و افراد جامعه میتوانند از این تکنولوژی ها  استفاده کنند البته کارایی آن از سنگ پا قدیمی نیز بهتر است.

تمیز کردن سنگ پا:

تمیز کردن سنگ پا نیز مهم است برای تمیز کردن سنگ پا از مسواک استفاده میکنیم تا درزهای این سنگ را پاک کند بهتر است این کار را بعد از استحمام انجام دهید تا برای دفعه بعدی که دوباره خواستید استفاده کنیند تمیز باشد..

راهکار دیگری که برای تمیز کردن سنگ پا به کار میرود این است که سنگ پا را ۵ دقیقه در آب گرم بجوشانید و بعد در معرض هوای آزاد قرار بدید تا خشک شود.

سنگ پا یک شی شخصی است ،بهتر است هر یک از اعضای خانواده سنگ پا مخصوص به خود را داشته باشند.

چگونگی استفاده از سنگ پا:.

همچنین برای استفاده از سنگ پا نباید زیاد به کف پا فشار بیارید چون باعث میشود که کف پایه شما زخم شود در اینصورت شما نه تنها پای خود را تمیز نکرده اید   بلکه به خود صدمه هم رسانده اید ، برای بهتر انجام دادن این کار اول صابون یا سفیداب را به سنگ پا زده و آن را به آرامی به پای خود بکشید ولی با تعداد دفعات زیاد.

وجود سنگ پا در داخل کابین دوش بسیار بهتر از نبودن آن است ، البته در خرید سنگ پا نیز باید حتما جنس اصلی را خریداری کنید که بهترین برند در ایران سنگ پای قزوین به حسااب می آید.

امیدواریم توانسته باشیم مطالبی هر چند کوتاه در مورد سنگ پا در اختیار شما قرار بدهیم.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
ARYANA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی